Riva evde iş yaptığım için her gün babaannesine götürüyorum, eğer işim yoksa da yarım saatliğine bile olsa kanguruya koyup bir tur atıyoruz. Yani her gün ama heer gün 5 dk bile olsa sokak görüyor ve bence bu iyi bir şey. Bütün gün evden çıkmayınca ben bile bunalıyorum