balbademmmm canım mesela saatleri var gerçekten, ama seni saat olarakta şaşırtabilir. Bazı şeyler iyi gelebilir, deneyip göreceksin. Ama gerçekten anlık çözümler oluyor. Bize arabada gezmek iyi geliyordu. Birde sıcak havlu ve fön makinası. Birde dediğim gibi o gaz kremi çok başarılıydı. Saatleri gelince artık başka bir şey bu diye hastaneye tasindigimiz çok oldu. Doktor hehehe kolik bu diye karşıladı. Tamam dedim nasıl kolik 6 saattir ağlıyor. Mesela 2.aydan sonra tavan yapıyor o ağlamalar. İşte o zaman hiç bir şey ise yaramazdi bizde. Sen elinden gelen her şeyi dene ne iyi gelir onu bulursun. Ama şunu unutma kendini yıpratma,bu sadece gaz ve geçecek. Şimdi her şey yolunda çok güzel, sana da sabır diliyorum.