Merhaba arkadaşlar
Ben agostos da üye oldum kutu çıktı bana hazırlanıyor daha gelmemiş. Eylül kutusu nasıl üye olacam gene aynı bilgileri mi verecem buğun post ta arkadaş diyor Eylül kutusu çıktı bana. bende şimdi girip kayıt olayım olmuyor yani denebunu yazınca tıklayınca eski agostos üyeliğim o sipariş çıkıyor yenisini nasıl başvururum??