PamirVefa Sevgili anneler ay ay olarak bebeğinizi neler ile foto çekiyorsunuz .. limon .. bebek bezi gibi gibi önerilere ihtiyacım var
Yesimefe0 PamirVefa [url=https://www.hizliresim.com/mhs6its][img]https://i.hizliresim.com/mhs6its.jpg[/img][/url] Bunlar benim oğluma yaptığım 5 ayı es geçtim sadece
Yesimefe0 PamirVefa https://imgyukle.com/i/lGOyj https://imgyukle.com/i/lGjio https://imgyukle.com/i/lGhNA https://imgyukle.com/i/lGgRH https://imgyukle.com/i/lGXlU https://imgyukle.com/i/lGpIf https://imgyukle.com/i/lGi21 https://imgyukle.com/i/lGsAI https://imgyukle.com/i/lGDmG Önceki tek gelmiş bu toplu şimdi 8 aylık oluyoruz bakalım napcam telimde yoktu istegramdan çekip attım 😊
Eminerd PamirVefa ben oğlumu hiç öyle çekmedim yaaa be biliyim sıradan geliyor bana ama aylık paylaşım yapmak ve hatıra kalmadı için çekim yaptım . Ama şuan kurumuş yapraklarla güzel olur 🍂En son 10. 11. Ay 💕 [url=https://www.hizliresim.com/2nho64d][img]https://i.hizliresim.com/2nho64d.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/qvx6d9m][img]https://i.hizliresim.com/qvx6d9m.jpeg[/img][/url]
Asya94 PamirVefa ilk ay bebek beziyle 1 sayısını yaptım 2. Ay büyün oğlumun küçük arabalarıyla 2 yaptım 3. Ay yaza denk geldi limonları kestim 3 yaptım 4 ay da kalemlerle dört yaptım 5. Ay icin şu anda düşünüyorum harıl harıl son 2 günüm 😳
Mbal PamirVefa güneş sarı peçete. Bulutlar da beyaz bir karton. 😊 okuldayken pano yapmayı da çok severdim. 😂 teşekkür ederim. 🙏🏻🌷
34_21_23 PamirVefa üstünde her ay için ayrı ayrı defne 1-2-3-4-5… aylık oldu yazan zıbınlar yaptırdım 12 tane onlarla çekiyorum. Her zıbında farklı bir çizgi film kahramanı var 😊 bunlarda bi iki tanesi