1Dost Kızım 4 yaşında 2. kızım 2 aylık olacak eşim her işe koşturduğu halde(büyük kızımla ilgilenir, evi üstten toplar,temizler, bulasiklari gelir gelmez makineden cikarip kirlileri dizer, kahvalti hazirlar) ama gel gelelim bende kızımı ihmal ettiğimi düşünürüm kahrediyor beni ilk 10 gün hep agladim böyle olacagini bilsem hayatta 2. cocugu yapmazdim diye 😂 2. kolay olurmuş da doğumu daha sakin olurmuş da yalanları batsın 😂😂😂 Aslaaaaaaa uyumuyor, gazlı bir bebek. Eşimle ben bitik 😂 Eşim bütün gün kızımla da oynar ama tek cocuk hiç cocukmuş onu anladik. Eşimle diyoruz ki 1 tane büyüttün mis gibi gezip tozuyorduk kızımızla gerizekali gibi 2. yi yaptik diye 😂😂😂😂 Sonra ayyyyy kurban olduğumun yüzüne bakıyoruz babası ile iyiki yaptik ortak diyip duruyoruz kızım eşim ve ben bebekin yanindan ayrılamıyoruz hoş ben hiç ayrilamiyorum uyumuyor çünkü. Ama bize bir gülüşü yetiyor. Dizi mi? O ne? 😂 Ben zaten izlemezdim ama netfilix izlerdik esimle ahhhh ahhh yaramı deştin. Geçecek bu günler kardeşiiim sabrın sonu selamet sonra kızlarımızı alıp dünyayi gezicez yok bize cocuk falan tövbe 😂😂😂😂😂