Ceylan43 Sabahları adet sancısı gibi sancım oluyor 3 gündür ve ara ara gün içinde sağ kasıkta yine sancım oluyor yumurtlama döneminde değilim adetimede 10 gün var normal mi bu ilk defa böyle bir şey yaşıyorum
Prensesannesi28 Ceylan43 bende her ay o sancı oluyor, adet sancısı çekiyorum kadın doğuma gittiğimde doktor ilaç vermişti onu içince geçiyordu ama sonradan gitmedim sadece agrıyı çekiyorum malesef
Ceylan43 Basak2811 korunuyoruz ama korunma şeklimizde pek garantili değil ama hamilelikte olsa bu kadar erken başlar mi ki sancılar
Basak2811 Ceylan43 Yerleşim ağrısı olabilir eğer olduysa.Veya yumurtalığınızda kirst varsada olabilir . Enfeksiyon varsa olabilir . aklıma gelenlerin söylemek istedim.Bende bu durumlarda dediğiniz gibi ağrı oluyodu.
Ceylan43 Basak2811 kist yok bir ay önce doktora gittim adet günü bekliyorum artık olmasa doktora giderim