Merhabalar. 7buçuk aylık oğlum var. Doğduğundan beri kucakta olmak istiyor sürekli. Başlarda sling, kanguru ile idare ettim ama büyüdükçe onlardada durmadı. Oyuncakları ile oynamamız 5-10 dk sürüyor sonra sıkılıp kendini atıyor sağa sola ve ellerini çırparak ağlıyor. Kucakta gezdiği sürece ağlama yok mutlu. Ama büyüdü artık çok yoruluyorum ev işleri-yemek-bebek derken gün sonunda mahvolmuş oluyorum. Benim gibi olup bi şekilde kucaktan vazgeçirmeyi başaran varmı? Ve nasıl tabiki?