Merhaba, malum nerdeyse 2 senedir virüs ile iç içeyiz. Çoğumuzun hamileliği bu süreçte geçti. Ben çok dikkat ederek geçirdim. Ailemin evine dahi gitmedim çoğu zaman.( fazla dışarda geziyorlar diye) şimdi bebeğim nerdeyse 4 aylık. Ben hala annem babam bile kucağına almak istese maske takmalarını istiyorum. fazlasıyla sıkıldılar bu durumdan. Kayınvalidemler ise hala laf çarpıtıyorlar kucağımıza alabiliyor muyuz artık diye. Sigara konusunda da çok hassasım. Artık maske takın demeye ben utanır oldum. Abartılı mı davranıyorum?