yayburcukadini Bize doktorumuz önerdi. Ama içiremiyorum o ayrı mevzu. Bir damla ağzından damlasa kokusu berbat banyoya atıyorum çocuğu yıkıyorum. Gerekli gördüğü için içmesi gerek dedi de içirebileni alkışlarım.