morjaguar evet zor , ama en zoru şu; akrabaların neler yapıyorsunuz yaşıyor musunuz siz , hiç sesiniz çıkmıyor vs. Şeyler demesi. Ayrıca tüm bunlara rağmen kayınvalidenin 2 günde bir gelmesi gibi. Yani ben kendi hedefime ulaşmaya çalışırken kimseden bir beklentim yokken etraftakilerin bu derece anlayışsız olmaları (sen de bitiremedin şu sınavları vs demeleri) o kadar bunaldım ki