Oğlum 1 yaşında uykusu yeme düzeni çok.sukur güzeldi nadir ağlar ve huysuz değildi en son hastalandı kan aldı hemşire canı çok yandı ağladı ama öyle böyle değil yarı cana indi derler ya öyle korktu çok acaba ondan mı huysuzlasti diyorum ya da 1 yaş sendromu flan mi acaba