bisenakillisinzaten Bebeğim bazen emerken uyuyakalıyor ama her emzirme sonrası gazını çıkarmalı mıyım? Uyandırmakta istemiyorum. Her beslenmede gazlanır mı acaba?
Ada07 bisenakillisinzaten evet her beslenmeden sonra gazını çıkarmanız gerekiyor. Maalesef döngüye giriyor gazı çıkarırken uyanıyor ama çıkarmayınca da uyuyamıyor