Sevgili Anneler,
kızım 5,5 aylık olmak üzere yaklaşık 3 gündür sürekli ağlıyor hiçbir şeyden memnun olmuyor gündüz uykuları 30 dakikaya düştü resmen. Eli sürekli ağzında sürekli bir şeyleri ısırmak istiyor meme alırken bir anda ağlayıp bırakıyor kendini geriye itiyor. Damağına baktığımda her hangi bir şey görünmüyor ne bir şişme ne bir morarma yok anlamadım gitti 🤷♀️ Sizce diş olabilir mi ? Pazartesi doktora gideceğiz ama gitmeden tecrübeli annelere sormak istedim şimdiden teşekkür ederim kıymetli yorumlarınız için.