https://resimyukle.io/g/oMpmvUQnRy
Güzel anneler kızım işe gittiğim için birkaç gündür günde 1 öğün mama içiyor. Max.40 cc kadar. Bugün öğününden sonra yüzü aniden kızarmış. Doktorunu aradım ulaşamıyorum şimdi başka bir hastaneye gidiyoruz yoldayız ama sizlerden fikir almak istiyorum bu şekilde mi oluyor süt alerjisi