duygunsn bu ayki 4. ay kontrolunde 7900 du 😑 kilolu oldugumuzu soylediler. ilk ay sadece 200 gr aldigi icin aksamlari bi öğün mama veriyorduk artik gerek yok vermeyin dediler 🙈 erkeklerle yarisiyor tombik kizim😂