Derin34_ canım benim bebeğiminde süt alerjisi var ve 4 aylık olmasına rağmen kilosu 6400 ve doktor bana mama filan da vermedi. Anne sütüyle besleniyor. Alerji yüzünden kilo alımı yavaşladı lakin gittiğimiz doktorlar gayet iyi olduğunu söyledi. Zaten gelişimi kiloyla değil boy ölçümüyle belli olurmuş