Zese1701 Kızım 4. Ayı doldurmasına 1 hafta var. Şuan 7 kilo 100 gram. Çevremizdekiler çok kilolu olduğunu söylüyorlar. Öyle mi acaba sadece anne sütü alıyor
Derin34_ Zese1701 kilosu çok çok iyi maşallah.bnm oğlumunda 4 aylık olmasına 3 gün var ve 6400 kg:( bu ay hiç kilo alamamış süt alerjimiz var mamayla toparlayabiliriz inş
SerapSalih Zese1701 benim 3 buçuk kilo iken 7720 kilo idi yani öyle çok kiloluda durmuyo sizinkide çok kilolu değil takmayın etrafı boşverin
Agg0207 Derin34_ bizimde süt alerjimiz var kızımda az kilo almış mamaya başladık özel üç gün oldu ama alerjik çocuklar genelde hep böyle canım diyette oldugumuz için az kilo alıyorlar emziriyor musun sende
Derin34_ Agg0207 çok moralim bozuldu :( emziriyorum evet cnm. Sütün kalitesi illaki etkileniyor vitamin alamıyolar ki.mamayıda hiç sevmedi günde üç yada dört kez 40 cc anca içirebiliyorum döke saça oda
AygulSina Zese1701 doktorun be diyor bu konuda hele deyiver. Benim oglum gecen ay 6600grdi doktor normal kilosu demisti 3 aylikken yani susn 4 aylik bilmiyorum daha kilosunu
ikizannesiyim Zese1701 4. ayinda doğum kilosunun 2 katına ulaşması gerektiğini biliyorum, dogum kilosuna göre degerlendirebilirsiniz. doktorunuz sizi en iyi yönlendirecek kişidir, kafanıza takmayın
Songultortcu Zese1701 benim kızım 4 aylık olmasına 4 gün vardı 7.500 kg dı bana göre kızım bile zayıf canım şuan 4 ay 19 günlük 8.200 kg hala zayıf gibi seninki normal kilolu değil yani
Elsaa Bence kilosu fazla değil ne kadar doğdu bebeğin? Benim oğlum 4,500 doğdu 2 ay 1 haftasında 6 kilo 700 gramdi
Tuba Zese1701 benim oglum 3 ay 13 günlük ve suan 7700g. Babam soran olursa 6 aylik oldugunu söyle nazar degmesin cocuga diyor😂 anne sütü ile beslenen cocuk kilolu olamaz diyor benim ebem ile doktorum yani kafana takma o yüzden 😊
Sirvanaydinerr Zese1701 yani benim oğlumda 7500dü ve öyle dediğiniz gibi de kilolu durmuyo. Siz takmayın etrafı😊
Sevdar Ayımıza 1 hafta kaldı bugün doktora gittik 6 kilo olmuşuz sadece mama ile besleniyor oğlum . Çok üzülüyorum kilosu düşük diye maşallah sizinkiler bence cok normal anlamadığım doktor bizim içinde normal diyor. Bizim hala gaz sorunumuz çözülmedi huzursuzuz ve damaklarımız çok kaşınıyor