Benim bebegimde akşam 6 ile 8 arası sebebsiz ağlar emmek ister meme veririm emmez uyumak ister uyutmaya çalışırım uyumaz gezdiririm Bi süre susar tekrar ağlar taki uyuma saati gelene kadar, bizi rahatlatan tek şey nurse Harvey’s bitkisel şurubu oldu, bebeğim onunla rahatlayip uyuyor