Kızlar merhaba ikizlerim 15 aylık 6 aylık olana kadar düzenli kontrole gittik. Yaklaşık 20 gün önce bir kızım ateşlendi acile gittik. Doktor dil bağı olduğunu ufak bir cerrahi operasyonla kesilmesi gerektiğini söyledi. Bugüne kadar hiç söylememişlerdi. Nasıl kesiyorlar yemesinde konuşmasında hiçbir sorun yok kesilmese ileride nasıl bir sorun oluşturur bilgisi olan varsa yazabilirmi?