Nohutannesi geceuyumayanne1 sonra da 6.aydan sonra düzelir diyecekler, sonra da bir yürüsün rahatlayacaksın diyecekler. Bizim gündemde de şu an dişleri bitsin yada iki yaşını atlat rahatlayacaksın var🤭
DeniZumra 1bocek1cicekannesi zaten farklı bir çabaya giriyorsun dedim ya 🤣 bebekken bakmak daha kolay geliyor ondan sonra 😂