BaloglumM Merhaba anneler oğlum 9.5 aylık kendi kendine yavaştan yemesini öğretmek istiyorum altta sadece 2 dişi var üstlerimiz daha patlamadı erkenmidir yoksa yavaştan baslamalimiyim nasıl bir yol izlemem lazım tecrübeli annelerden tavsiyeler bekliyorum
Duruu BaloglumM 7 ay 11 günlüğüz ek gıdaya başladığımdan beri çatalla ezip verdim hiç blendır dan geçirmedim yemeklerini şimdi elmayı muzu brokoliyi havucu önüne veriyorum döke saç a yiyor 😊
Damlaymz BaloglumM 6 aylıkken ek gıdaya geçtik pütürlü gıdayla başladım 7 aylık şuan kendi yiyor önüne koyuyorum döke saça oraya buraya bulaştıra bulaştıra😅
Bisaniye BaloglumM şimdi bulamadım ama bir makalede okumuştum bir iki gün önce. Bebek desteksiz oturmaya başladıysa blw yöntemine hazırdır diyordu. ☺️
mrmka Gün dolunca başlanır önce sebzeler sonra meyveler sonra da süt ürünleri 3gün kuralı ile tadımlık olarak buharda haşladıktan sonra günde bir öğün verilir püre bulamaç yok parmak şeklinde haşlayıp bebeğin önüne koyuyorsunuz kendi yiyor blw yönetimde usül bu.
Firdevs Ay benim oğlum 11 aylık yemiyor ya illa ben yediriyorum alıştı rahata eliyle oynuyor oynuyor sonra yere atıyor ağzına atmıyor ben ne yapabilirim alışması için? 🤦♀️
ErtugrulAnnesii Firdevs sürekli ama sıkmadan teklif edebilirsiniz koyun önüne sizde alın bi kaç tane ağzınıza götürün karşılıklı, zamanla alışacaktır tahminimce😊
Pinkbery ErtugrulAnnesii kız boğazına takılmıyormu ya. Buyukce koparırsa.o parmak olan şeyleri kücük kicükmi parcslıyoruz valla cesaret edemiyorum korkumdan
Firdevs ErtugrulAnnesii çok denedim sırf oda yesin diye gözüne baka baka yiyorum ama önündeki bitiyor Bi bakıyorum hepsini ben yemişim 🙈😩