Selam kızlar. Benim 18 aylık oğlum var. Ve hamileyim 6haftalik geçen gün öğrendim 🤭 Beklemiyorduk ilerleyen zamanlarda yapmayı düşünüyorduk bizede sürpriz oldu. Şimdi benim endişelerim ve korkularım var. Bunları aşmakta zorlanıyorum. 2 çocukla nasıl baş edeceğim ikisine yetebilecekmiyim. Oğlum hala emiyor onu sütten kesmem gerekiyor bebeğim için bu süreçte ne yapabilirim fikirlerinizi istiyorum. 2 çocukla düzenimi kurabilecek miyim bakabilecek miyim çok endişeleniyorum. Allah kimseye bakamayacagi yapamayacağı yük vermez. Bununda üstünden gelirim ama nasıl😌 Kızlar içimde korku oluyor oğlum Aralık’ta 2 yaşına girecek. Bebeğim doğduğunda oğlum 2bucuk yaşında felan olacak aralarındaki yaş farkı sizce idealmi erkenden 2nci çocuğu yapmam sizce iyimi birlikte büyüme açısından. Biraz karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın heyecanlıyım ☺️ oğlumda acemiydim bu yüzden ailelerimde kaldım öyle böyle büyüttüm ama bu ikincisinde sağda solda büyütmeyi düşünmüyorum kendi evimde büyütmeyi düşünüyorum. Doğumdan sonra sizce 40 gün geçene kadar tek başıma bakabilirmiyim siz 2nci çocukta tek başınıza mi baktıniz yoksa ailelerden yardım aldinizmi cevaplarsanız sevinirim ☺️🌸