Aryakuzu canım hiç bişey olmaz benim bebeğimde 4.5aylık başının arkası baya dümdüz doktorada götürdüm yatış pozisyonuyla kaynaklı birde ben tek göğüs emziriyorum gece de hep o yönde yatıyor bence hiç bir sıkıntı olmaz sağlığı yerinde olsun nasıl keyfi yetiyorsa öle yatsın eğri olsa neolacak ayrıca zamanla düzelir deniyor biraz büyüdümü zaten dümdüz yatmaz dönerler içini ferah tut asla kötü düşünme allahım bebeğine uzun ömür versin inşallah resmine baktım hiç bişey Yok benim bebegimin kafası daha eğri ama içinde sıkıntı olmasın doktor estetikle alakalı ameliyat yaparım dedi asla dedim isteğe bağlı benimki kız yarın saçı uzadımı geçmezse gözükmez bile 👍