Muaziim 7 Aydır kullanıyorum elim ayağım resmen hiç koku yapmıyor. İki güne bir poşetini değiştiriyorum. Değiştirdikten sonra birkaç saat balkonda ağzı açık havalandırıyorum hiç koku yapmıyor. Ama çok kaka yapılmış bir günse akşamına değiştiriyorum. Evin içi hiç kokmuyor