Kızım 3 aylık. Bundan önceki aylarda kilo artışları normalken şimdi bu ay sadece 400 gr almış 😔 sağlık ocağındaki ebe bir hafta sonra tekrar tartacağım en az 125 gr alması lazım yoksa mama takviyesi başlamalısın dedi.. Bebeğimi her fırsatta emziriyorum zaten ama neden azaldı kilo alımı anlamadım.. Var mı tavsiyeniz acaba ?