Elifnur61 Merhaba arkadaşlar bebegım 45 gunluk dogdugu günden beri emzık almıyor ılk avent denedık hatta her bebek alıyormus onu ama almadı kaucuk olanda denedık onuda almadı sızın tecrübelerinız nedır ? Bu saatten sonra alırmı sizce