Kızlar merhaba, eşim covid pozitif çıktı. 2 aylık bebeğim ve bende karantinadayız tabi. Temaslı olduğumuzdan benimde pozitif olmam çok olası :( geçirenler neler yaptınız? Bebeğim için çok endişeliyim bir şey olursa diye. Birkaç gündürde iştahsız, mama istemediği için olduğunu sanıyorduk