TalentedMom Mlkrfk ben de Prima care aldım çok pişman oldum sürekli sızdırdı molfixdeb çok memnun kaldım hiç sızdırmadı şuan 19 aylık çok memnunum
Mayacii Mlkrfk bizde uzunca dönem premium care kullandık bi koku olmadı ama artık bütçeyi zorladı.normal primaya geçti.onunda fiyatı artınca mılfix aldım ama kesinlikle pişmanlık.hem kalın hem idrarı hapsetmiyor.ayrıca bizde bez alerjisi yaptı.geri prima ya dönüş yaptık.
Momssss Mlkrfk incelik olarak sleepy ve baby turco var kibar duruyor popoda. Onlara bakabilirsin canım
nurdan-pltkn Mlkrfk sleepy ektra inceler var gayet başarılı ama ben fiyat kocaladığımdan ucuzlayan ne görsem alıyorum bence alışınca ne taksan oluyor belli zaman sonra… ama hassas tenli ise sleepy extra ince net.
Hazel_ Mlkrfk BİM’in bezini kullanıyorum 4,5 aylıkken sleppye geçtik çok memnunum. Koku taşırma pişik vs yapmadı
Elf1s1l Primamadan sonra slepy çok kalın bi bez gelir size ayrıca çok sızdırıyor… bizimde cildiniz çok hassas primada aynı koku için sleyp aldım ve bin pişman oldum.. molfix bize iyi geldi onunla dewam ediyoruz
Limoncekirdegii Mlkrfk Sleepy, molfix, canbebe, baby turco kullandım. Kimi bacaklarını iz yaptı kimi taşırdı. En son molfixte karar kılmıştım sonradan kalın olduğunu fark ettim. Bebeland kullandım içeriği temiz ve ince çok memnunum.
Zlm Mlkrfk ben goon , baybturco, Prima, sleepy, e bebeğin kendi bezini kullandım en çok goon Prima ve e bebeğin bezinden memnun kaldım baybturco pişik yaptı sleepy de çok iz yaptı
Visnelivotka Mlkrfk Daha bu gün bende primadan vazgeçtim aynı sebep ile. Migrosta ikinci bez alımına %60 indirim varmış 4 numara molfix 3d bez aldım 120 bez 100 tlye geldi bez nerdeyse yok gibi çok güzel bayıldım beze. Şiddetle tavsiye ederim.