Kızlar merhabalar. Bebeğime doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Ama 4 numaraya geçtikten sonra pişmanlık yaşadım. Çok ağır koku oluşuyor berbat bir kimyasal kokusu gibi. Bu beni çok tedirgin ediyor. Çok minik bir idrarda koku yayılıyor. İdrarında bir sorun yok. Tamamen bezden kaynaklı. Kullanıp memnun kaldığınız bezleri yazar mısınız. Çok alerjin hemen pişik oluyor. O yüzden çok hafif hava alan ince bez kullanmam gerekiyor 🙏🙏🙏 var mı önerisi olan