bisenakillisinzaten ben kullandım doğum yaptım ve hemen uçuğum çıktı nerdeyse 2 ayda bir çıkıyor kullanırsam 1 haftada kullanmazsam 1 ayda geçiyor uçuk ve o arada en az 2 hafta bulaştırıcı oluyormuş yani uçuk kremi sürmezseniz üzerine bebeğe bulaşma riski artıyormuş doktor öyle demişti ben hem kullandım hem de emzirdim hala emziriyorum 1,5 yaşında geçen hafta yine uçuğum vardı yine kullandım 🤷🏻♀️