Bir_prens_annesi Kizlar 2 gundur sebepsizce kasintim kizarikligim ve kabarmalarim var sizce neden oluyor doktora gittim alerji gibi dedi igne yapti ertesi gunu tekrarladi ilac kullanmadim dokunacak bisey de tuketmedim sizce nedir bu basina gelen var mi?