htcozgrkrn cileklimilk Ben kullanıyorum çok memnunum iki kademeli olması çok güzel bebeğim 7 aylık oldu alt kademeye indirdik ihtiyacımızı fazlasıyla karşılıyor. Ama yatak odanız küçükse odayı iyice daraltıyor bizim öyle oldu
cileklimilk htcozgrkrn bende şuan onu kullanıyorum ama şu alt kısımda kilit mekanizması sıkıntı çıkarıyor kilitlenmiyor ya sizinde öylemi acaba onu merak ediyorum en alt kısımdaki beyaz kilit sistemi beşiği dümdüz durdurmuyor