Senem_altuay yazın külot bez kışın cırtlı bez yazın çok rahat ettik bezle gezdi evde hiçbir sorunda yaşamadık sızma akma kokma pişik vs. Fakat kışın cırtlı bez kullanıyoruz çünkü hava soğuk külot bezi giydirmek için eşortmanını çıkartmak gerek altını komple soymak gerek yani