Hilokiiii Merhaba anneler 1 yaşında kızımın 6 tane dişi var, diş temizliğini nasıl yapıyorsunuz hangi diş fırçası ve diş macunu kullanıyorsunuz tecrübeli anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız.🌝🍀🌸
Eses20 Hilokiiii henüz diş macunu için erken bence, parmağa geçirilen silikon fırçaları kullanabilirsiniz 😇
BademsMam Hilokiiii 3 yaşına kadar diş macunu kullanımını doğru bulmuyor doktorlar. Ben parmak diş fırçasıyla suya sokup fırçalıyorum üzerine yapışanları alıyorum. Ekstra birşeye gerek yok bence. Birde diş fırçası olarak rocs öneririm
Newmom2020 Hilokiiii kesinlikle yaptırmıyor bizimki dişleri de çok sıkışık 16 dişi var şimdi 1,5 yaşında, parmak fırçalarından aldım kendim önünde fırçalıyorum alışsın diye ama nafile 🤷🏻♀️
kaganege Hilokiiii jack N’Jill markasının macununu ve diş fırçasını kullanıyoruz. Diş macunu organik ve yutmadan sorun olmuyor. 6 aydan beri bu şekilde kullanıyoruz. İlk zamanlar silikon parmak dis fırçasıyla başlayabilirsiniz ama 1 yastan sonra kesinlikle firca🤍
HeartShapedGlasses Benimki 11 aylık parmağa geçirilen silikon fırçalardan kullanıyorum macun kullanmıyorum şuan için
Minakanne Hilokiiii Maçın kulanmadan fırçayla temizledik 1 yaş için macun aradım bulamadım sadece fırça ile temizledim
DenizSerap 1 yaş kadar parmak fırça ile temizledim o arada diş fırçalama alışkanlığı edindi sonrada fırçaya geçtik severek dişlerini fırçalıyor oğlum 2 yaşında.
Papatyannesi Hilokiiii ne güzel ya 6 diş maşallah 😇 oğlum tembel benim henüz alttan iki dişi üstten bir dişi var 🤭 temizlemeyi düşünmem için çok erken🧐☺️