Wanderlust Musab34 doktorunuz gecin demediyse erken donemde baslanan ek gida yetiskinlik doneminde cocugunuzda bagirsak ve mide sorunlarina sebep oluyor henuz sindirim sistemi gelismedigi icin 180 gunun dolmasi beklenmesi oneriliyor
BBBuse Musab34 doktorumuz oturmasını bekliyor ek gida için 4.ayda her gün oturtmayi dene , 5.auda mama sandalyesine oturtmaya başla, ne zaman saglam oturabilirse o zaman başlayacağız dedi, bence 4.ay cok cok erken doktor önermedigi sürece!
Musab34 Barlasb10 ben kendim için sormadım bir arkadaşın sütü azmış mam yerine ek gıdaya mı geçsem dedi burda soralım dedik çok şükür benim sütüm yeterli bebeğime zaten..
Barlasb10 Musab34 ek gıdaya geçse bile en önemli öğün anne sütü ya da mama olacak yine yani doyurmak için ek gıda verilmiyor ki arkadaşınıza bunu söyleyebilirsiniz