balmom Tosbikella dolmalık biber koydum, fasulye koydum 2 pişirimlik, yaprak yaptım bide kabak vs.de koyabilirsiniz patlıcan közleyip koyarım, karnıyarık lık koyarım böyle aklıma gelenler bunlar.
Elaogemnes Tosbikella sigara böreğıde güzel oluyor birde buzluk böreği var muska gibi oda çok güzel oluyor pişirnce puf kabarıyor😇
Deleted12 Tosbikella aman hiç uğraşamam kışlık mislik valla çocuk yemek yaptırmıyor anam ne kisligi. 😂😂😂
buzlulimonata Barbunya, bezelye, taze fasulye, kuruttugunuz dolmalik biber fln varsa onlari suda haslayip da yine koyabilirsiniz, kimisi ispanagi hafif öldürüp koyuyor, menemenlik yapmadiysaniz kimisi domatesi de yemeklik dograyip koyuyor. Aklima bunlar geldi illa ki vardir birseyler
Lilya-t Tosbikella sigara böreği ben sürekli yapıyorum ama yapışmaması için birden poşetin içine atma canım. Köpük tabaklara dizip üst üste buzdolabı poşeti sererek diziyorum
buzlulimonata Tosbikella evet sigara böregi konuluyor, ben kurabiye koyuyorum ince cookie seklinde yapiyorum kilitle poosete koyuyorum. Parka gitmeden aliyorum yanima cocuk istediginde coktan yeme kivamins geliyor. Pogaca börek fln da konulur☺️
Tosbikella buzlulimonata ya bende bazen şaşırıyorum ne yapayım diye dolapta pratik kalsın diye pişmemiş hazır şekilde
Nursenaaa Deleted12 salça var herşey vaktinde yeniyor vlla buzluğa giren yemekten hayır gelmiyor kokuyor resmen ..🤷
mycutebaby Deleted12 haha vala aynı bende o durumdayım 🤣 bi ayağım yürüteçte bi elim Ocak’ta nasıl yemek yapıyorum vala Allah’a emanet 😒
Portakal Deleted12 işte çocuk yemek yaptırmıyor diye bir seferlik uğraşıyoruz kışında çıkartıp çıkartıp yiyoruz 😃
kaganege Tosbikella domates soruyla bamya pisirdim,patlıcanlı domates pisirdim ve de taze fasulye pişik koydum. Soğanlarıni ve diğer malzemeleri yiyeceğimiz zaman kavuruyor üzerine yazdan yaptığım malzemeleri ekliyorum mis gibi oluyor. Kışlık kavanozda domates sosu ve menemenlikte yaptım.
DenizSerap Tosbikella domates,biber,içli köfte,börek,sevdiğim yaz meyveleri,yaprak sarma,Mısır,barbunya,bezelye ben eskiden yapardım bu yaz gerçekten hiç içimden gelmedi. Belki haftaya bi pazar yapar koyarım fasulye,domates,Mısır
3children1mom Tosbikella Üzüm mü 😂 Yoo ben keke koyuyorum. Hosafin içine atıyorum. Çocukların yoğurduna koyuyorum. Neler koyuyorum ben görmen lazım. Hatta caciklik salatalık bile koyuyorum. Kış salatalığı güzel olmuyor 😁
kaganege Tosbikella kurabiye efsane alıyor nefis yemek tariflerinin tarçınlı misket kurabiyesi pisiriyom disini pudrayla filan bulamıyom. Buzdolabına atiyom tüketeceğim zaman buzunu cözdurup fırında isitiyom öyle toz pudra şekerine tarcına buluyorum tadı enfes yeni pişmiş gibi oluyor çok bereketli. Börekte pişmiş atiyom. Hic fark olmuyo ama uzun süre tutmamakta fayda var
Deleted12 Tosbikella saçma geliyor ya eskiden bu kislik hazırlama sebze meyveler kışın yetismediginden oluyormuş artık kış da yaz da elimizin altında herşey. Boşa çabaya gerek yok. Tursumu kurarım her sene kurutulacak biber patlıcan varsa kuruturum. Tarhana yapacaksam yaparım Tamm. Hiç domates konservesiymis şu konservesi gerek yok yani domates her dönem var artık al pişir ye.