Smkrm bak ben senin durumundan daha kötü bişey anlatayım belki moral olur böyle düşünmemen için 2 kg doğdu bebeğim 6 ay anne sütü verebildim zar zor emmek istemedi mama içmezdi biberon almazdı tamamen memeye biberona karşı doğmuş kilo sorunumuz var hala daha var 17 aylığız 2 ay önce 8,5 kiloydu şimdi kaç oldu bilmiyorum en fazla 9 9,5 olmuştur şimdi herşeyi yiyo şükür ama kilo alımı az 9,5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı aylarca ağladım neden hala oturamıyor diye doktor doktor gezdim iyi anne değilim diye hasta ettim kendimi kilo aldıramıyorum oturamıyor mama içmez kaşıkla besledim gece gündüz 6 aydan bu yana ama sağlığı yerinde çok şükür şimdi 17 aylığız zayıfız ama yürüyor Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun yürüyemicek diye korktum hepsi oldu yavaş yavaş takma kafaya çocuk sağlıklı olduktan sonra herşey oluyo anlatmak istediğim buydu