ozgulgdr Merhaba arkadaşlar , 7 Eylül de 5. Gün dondurulmuş 2 embrıyo transferim yapıldı şuan da beklemedeyim 😇 sadece dün bugün kasıkların da sızlama var. Eylül ayın da transferi yapılmış heyecanla bekleme de olan kaç kişiyiz ❤️