limonlukarpuzzz benim de dilimde tüy bitti, anlatamadım. 😞 anneme bile anlatamıyorum bazen. 😊 doktorumuz bize bir çizelge vermişti. 6.ay yüzde 90 süt
7.ay yüzde 80 süt
8.ay yüzde 70-80 süt
.
.
12.ay yüzde 50 süt
böyle böyle azalıyor. 2 yaşta bitiyor. Bir de yazık bu bebeler zaten yiyecekler hep yemek, bağırsakları hazır olmadan yazık günah. Neyse napalım, her anne çocuğu için en iyisini bilir diyip çekiliyorum bir yerde. 🤷🏼♀️