Benim bebeğim de aynı 5 gün sonra 3. Ayına gircek 2 aydır 3 güne bir yapıyo kakasını ilk bir ay normaldi her gün yapıyodu hatta günde 5-6 kere yapıyodu sonra bi anda 3 güne bi yapmaya başladı sadece anne sütü alıyor. Doktorlar sadece anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmamasını normal karşılıyor