Selamın aleyküm, geçen hafta pazar ilk doz biontech aşımı oldum. 1 gün sıkıntı yoktu sonradan hasta oldum, eşim hastaydi ondan geçti diye düşündüm. Fakat hala duzelmedim, şuanda kuru öksürük , derin nefes alamama, ateş , yemek yiyememe, ayrıca kilo verdim.. 16 aylık kızımda da ateş va ve 3 gecedir uyumuyor sabahlra kadar sallattiriyo, onda da öksürük vardı ara ara , şurup da versem ateşe fayda etmiyo sürekli atesleniyo.
Bende titriyorum usumekten , ateşim 39 u buluyor. 3 gün önce hastaneye gittim ve hastaneye gittim gün ellerimin baş parmaklarına felç gelir gibi oldu, içeri büküldü ve kimildatamadim bile. Kan tahlili idrar tahlili akciğer filmi çekildi hepsi temiz çıktı. Aşının yan etkisi dedi doktor. Fakat ben ikna olamıyorum iyilescegim yerde daha da kötü oluyorum. Öksürmekten konuşamıyorum bile. Sorum şu, covid olsaydım akciğer filminde vs çıkar mıydı ? Test vermeyi düşünüyorum bu arada. Yorumlarınıza ihtiyacım var. Nasıl yazdım bilmiyorum bu arada kusura bakmayın. Teşekkürler.