Sarisinnn198 Bebeğim ilk doğduğu zamanlardan beri göhsünde hırıltı var, şuan 2 aylık halen devsm ediyor doktora görürdüm bir sorun yok olabilir diyor sizlerdede varmıydı naptınuz nasıl geçti anneler, birde ishal oldumu oğlunuz öksürük hapşrm çok varmıydı sizdede
annesininbitanesi11 Sarisinnn198 canım hırıltı benim oğlumdada oluyor eğer ciğerle ilgili bir sorunu yoksa üşütmediyse normal mideden gelen reflü gibi bir sıvı birikmesiyle oluşuyor ciddi bir şey değil geçici benim 7 aylık oğlum yemek yiyip oturduğu zamanlar oluyor dik durduğu zaman geçiyor zamanla geçer endişelenme
ikizler_05 Sarisinnn198 canım burnu tıkalı olabilirmi istersen serum fizyolojik alıp her beslenmeden önce burnuna damlat birde böyle takip et bakalım bazen hırıltı göğüsten değilde burnun tıkalı olmasından kaynaklı burundan çıkan sesle karistirilabiliyor benin kiziminda öyleydi hergün doktora gitmekten yorulmuştum öksürük hapşırık gözlerde kızarma ve akıntı vardı burnun tıkalı olmasından kaynakliymis damlayı düzenli kullanınca 2 güne geçti
Mommqueen Sarisinnn198 biz de var 2,5 aylıgız devam edıyor hala doktorumuz bi sorun olmadgını söylüyor
Sarisinnn198 Wanderlust öksürüğü 3 gündür var önceden yoktu ama hırıltı bayadır var oluyor normal diyorlar ama
Sarisinnn198 annesininbitanesi11 doktor luanlık ciğerlerle ilgili bir sorun yok ama hep takip et demişti, ever bazen oluyor bazen olmuyor bende korkuyorum açıkcası, 2 aylık daha minicik
Sarisinnn198 ikizler_05 benim bebeğimle aynı problemler söyledinşz, evet temizliyorum damla ile yumuşatıp çekiyorum, bitiyor içindkeiler fazlscs çekmem mi gerekiyor olmadığı halde acaba tam olarak siz nasıl napıyorsunuz gözle görüleni mi çekiyor bırakıyorsun yoksa fazla çekiyormusun
annesininbitanesi11 Sarisinnn198 doğduğundan beri var bizimkinde dikkat et bak özellikle ama daha çok küçük sürekli emiyordur zaten ayakta gezdir geçiyor mu bak
ikizler_05 Sarisinnn198 çok fazla cektigindede burun damarlarına zarar verirsin bu konuda çok dikkatli olmak gerekiyor aslında kendin ayarlamalisin çünkü bazen akıntı boğazına kadar iniyor oda hırıltı yapar damlayı bırakma her beslenmeden önce 4 5 damla damlat mutlaka düzenli kullanildigida rahatladığını göreceksin
ikizler_05 Sarisinnn198 birde alerjide olabilir çok iyi takip et hatta iyi bir doktora götürüp alerji testi bile yaptirabilirsin alerjide bu denli rahatsız edebiliyor bebekleri özellikle gözlerde kızarma varsa buda bir alerji belirtisi
Nursenaaa Doktor buhar verir ventolin falan bir doktora danışın derim bizim buahr makinasiyla geçmişti o iyi geliyor bize