Arkadaşlar bebeğim 17 aylık tam. Son atak döneminde ve ben çok zorlanıyorum. Gece uyanıyor mesela uzun uzun emmek istiyor ama ben dayanamıyorum. Hamileyim o yüzden aynı yöne doğru uzanmak beni çok rahatsız ediyor sık sık dönmem gerekiyor yatakta ama emzirirken hep aynı yönde durup emzirmem lazım. Ayrıca sürekli emdiği için göğüslerim acıyor ve uyuyamıyorum. Hamilelik yüzünden iyice uykum da var. Memeyi çekince de ağlıyor, uyumuyor vs iki saat uyutmak için uğraşıyorum.
Siz de bizim gibi misiniz, son atak dönemi nasıl geçiyor?