Saremmmmm bize 4,5 aylıkken geçeriz dedi doktorumuz ama ben birqz biraz tadım yaptırıyorum yoğurt vermiştim armut yerken sadece ağzına sürdüm tadına baksın diye biraz onun diliyle tadından aldı, bir de un çorbası yapmıştm yağsız tuzsuz ayırp bir iki çay kaşığı vermiştim.