Nohuuut doğduğundan beri doktorların hepsi kafası küçük dedi kimisi nöroloji baksın dedi kimisi genetktir dedi kimisi her ay büyüyorsa sıkıntı yok dedi vee son olarak norolojide bi prof a gittk 5. Ayında 38.5 du doktor ölçtü evet küçük 1.5 ay felan geriden geliyor dedi emar istedi sonra kızımın hareketlerini görünce kendide bi kaç test yaptı birşeyi yok ama yine de biz emar değilde eeg çekelim şüpheli birşey görürsek eegde emara alırız dedi çok şükür bi sıkıntı çıkmadı genetik olabiliyormjş bide herkes aynı olmak zorunda değilki benim kızım minyon mesela taa anne karnında boyu uzun kafa ve karın çevresi küçük çıkıyordu haftasında hala da öyle zayıf ama uzun elleri ayakları küçük şuan 6 aylık 16 numara en ufak ayakkabı olmuyor ayağına