Prensess_annesii Mrv38 bizde 5 ayligiz oğlum çok öksürüyor bir çay kaşığı asist öksürük şurubu veriyorum biraz iyi geldi gibi
balyanakannesiiiii Mrv38 bana doktorum ıhlamur içir ara ara dedi öksürüğü vardı 4 ay 16 günlüğüz siz yinede doktorunuza danışın ne olur nolmaz
balyanakannesiiiii Mrv38 az bişey ıhlamur verebilirsinz bişey olcagını düşünmüyorum ama yinede siz bilirsinz
BernaEkin 2 dış sarımsağı ezin üzerine bir çay bardağı zeytinyağı döküp bikaç saat dolapta bekletin sonra yaği sarimsaklardan arındırıp bebeginizin ayağının altına sürün çorap giydirip uyutun gece. Geçmiş olsun
Vuslat23 Emzirıyorsan en ıyı antınıyotık süyündür bol bol emzır ve sıvı lazım bolca su ver bırde nane çayı yap ver ben verıyom yarım mını cay bardagından daha az 2 gune gectı , odan havalı ve tozlu olmasın gıydırdıgın ter yapmasın , terleyınce hemn degiş