2lokummannesiii Benim oğlum 2 yaşında ve çok aktivite çocuğu değil. Hiç sevmez ve hemen sıkılır. En sevdiği sesli kitaplar. En son e bebekten 2 tane aldık. Seri şeklinde bunlar ama biz ikisini aldık. Biri kahvaltı biri de meyveyle ilgili. Şarkılar eşliğinde tanıtımlarını yapıyor. Çok güzel.