Arkadaşlar pazartesi günü 36+4 haftalıkken doğum yaptım ilk gün mememi tutamadı sütümü sağıp kaşıkla verdik ertesi günü Allah ın belası paracı özel hastanesinde sırf devletten para almak için emme refleksi yok diyip küvezde aldılar bebeğimi 1 gece orda kaldı ve ben bu durumu asla kabul etmedim hastaneye gidip bebeğimi dilekçeyle alıp şehir hastanesine gittim orda da emme refleksinin olduğunu çocuğumun hiçbir şeyinin olmadığını öğrendim ama beslenemediği için sarılığı artmış 1 gece gözetime aldılar orda da biberonla emdi ve şuan 5 günlük 2 gündür meme ağzındayken meme arıyor tutamıyor ağlama krizleri geçiriyor bende sağıp biberonla veriyorum bide doktor sınırda prematüre olduğu için mama takviyesi önerdi bide onu içiyor ne yapmam lazım memeye alıştırmam için meme başım müsait sütüm müsait emmesi güçlü ama birleşemiyoruz 😭