Anekdot Merhaba, öncelikle Allah kolaylık versin 🤲🏻😌Kızımı doğduğundan beri pilates topunun üzerinde hafif zıplayarak uyutuyordum. 10 dakikada falan uykuya dalıyordu. Ama uykuları 30 dakikaydı ve ağırlaşmaya başladığı için sırtım çok ağrıyordu. 5.ayına girdiğinde kendi çapımda uyku eğitimi verdim. Uykusu geldiğinde beşiğine yatırdım ve poposundan pışpışladım. İlk gün 45 dakikada uyudu. İlk 15 dakika kendi kendine oynaştı, ikinci 15 dakika ağladı, son 15 dakikada yine oynaşarak uyuyakaldı. İkinci gün yarım saatte uyudu. Yine 15 dakika oynama, 15 dakika ağlamayla geçti. Ağladığında hiç kucağıma almadım. Çünkü bir yeri ağrıdığı için değil kucağıma almam için ağladığını biliyordum. Yattığı yerde sırtından okşadım, sevdim. 1 hafta sonra hiç ağlamamaya başladı. Oynayarak uyuyakaldı. Kızım şu an 6 ay 28 günlük ve beşiğine yatırıp çıkıyorum, kendi uyuyor. Her yatışında 2-3 saat uyuyor ve inanamıyorum. Bazen mızmızlanıyor ve yanında kalmamı istiyor. O zaman yanında oturup poposundan biraz pışpışlıyorum. 5 dakika içinde falan uyuyor. Uykusunu takip edip geldiği an yatırmanız çok önemli. Eğitim vermeye kararlıysanız kesinlikle sabırlı olmalısınız. Sabrın sonu selamet 😌🌸