GzmmK Kzılarr bebeğim 16 günlük poposunda kızarıklık var hatta benek benek gibi bepentol kullanmama rağmen bir etkisini görmedim birde kakasını yapınca sarı renk teninde kalmış yıkıyorum bir faydasını görmedim dünden beri dalinin ıslak mendilini kullanıyorum bugün kantaron yağı sürdüm sizce ne yapmalıyım nasıl geçer bir sorun mu vardır.
Woody GzmmK 16 günlük bebeğe islak mendil kullanmayın Havalandırin bol bol Kakasını yaptığı an bezini değiştirin. Asla bekletmeyin
Mervesanne GzmmK bebek temizleme pamuklarıyla hakiki zeytinyağı ile silin. Ve kısa zamanlarda değiştirin altını asla çok dolmasını beklemeyin. 4 aylık oğlum hiç pişik olmadı bezi sık sık değiştiririm. Ve kaynamış ılınmış suyla mendilleri ile silerim gün içinde.
GzmmK Woody normalde kullanmıyorum Zaten ki bebeğim 9 gün yoğun bakımdaydı mecbur orada kullanmışlar sonra ben havlu ve. Su ile temizliyordum. Ama kötü olunca mecbur kaldım. Ama tekrar havlu beze dönerim
GzmmK Mervesanne doğru. Sanırım ılık suya devam edeceğim. Evet ben biraz yapsın diye bekliyorum sanırım. Ama öyle bir şey ki emiyor bekliyorum yapıyor tam değiştiriyorum yeni beze yada açıkken geri yapıyor ☺️☺️
Mervesanne GzmmK en iyisi suyla silmek. Tabi bebeğinizin cildi de çok hassas olabilir o yüzden suyla devam edin. Zeytinyağı ile de yumuşatır sürebilirsiz
Aycn1999 GzmmK ben bebegime hepsini denedim ve en sonunda vazelinin daha etkili oldugunu fark ettim birde bebeginizin alti 10 dk acik dursun hava alsin
tombikdonerkankasiiskender Ben sleepynin natural ıslak mendilini kullanıyorum doğduğundan beri memenunum içeriği en temiz olan da o zaten, pişik içinde kantaron yağına devam edin o çok iyi geliyo pişiğe geçene kadar mümkünse her kakadan sonra poposunu yıkayıp havalandırın
GzmmK tombikdonerkankasiiskender biraz daha fazla dikkat etmem gerekecek. Hatta şu an ondan sipariş verdim en son olarak. Umarız etkili olur.
Nursing_10 Ben ıslak mendil kullanıyorum başından beri bebeğim 6 buçuk aylık pişiğin p sini yaşamadım çok şükür Sleepynin kekikli ıslak mendilini kullanıyorum asla kurulamadan bezini kapatmam 2 3 saatte bir değiştiririm en ufak bi mavilik görsem değiştiririm bezi iki sefer de bir pişik önleyici krem sürerim mustela bariyer krem kullanıyorum pişik olmadan önemli olan bakım bence